歌詞出處於此,請點我

Oh baby, Baby, I stay in love with you
哦 寶貝,寶貝我依然愛著你
Dying inside cause I can't stand it 我內心已死因為我無力承受
Make or break up 已無力掙扎
Can't take this madness 無法接受這種瘋狂
We don't even really know why 我們甚至不知道這到底是為了什麼
All I know is baby,I try and try so hard 寶貝我所知道的,是我一再的努力
To keep our love alive 讓我們的愛能夠繼續維持下去

If you don't' know me at this point 如果你無法了解這點
Then I highly doubt you ever will 那麼我會對你表示懷疑
I really need you to give me 我希望你能再給我
That unconditional love I used to feel 像過去一樣的那樣無條件的愛我
It's no mistaking 這並不是錯覺
We're just erasing, From our hearts and minds 我們只是忘記了,從我們的心裡及腦海裡

And I know we said let go 我知道我們說好就這樣分開
But I kept on hanging on 但我仍然不願放棄
Inside I know it's over 我知道我們已經結束了
You're really gone 你真的已經離開了
It's killing me 這種感覺像是殺了我一樣
Cause there ain't nothing,That I can do 因為我不知道我還能做什麼
Baby, I stay in love with you 寶貝 我依然愛著你

And I keep on telling myself 然後我不斷提醒我自己
That you'll come back around 你會回到我的身邊
And I try to front like "Oh well" 我試著假裝"哦,這沒有什麼"
Each time you let me down 每一次你讓我傷心難過
See I can't get over you now 而我卻沒有辦法離開你
No matter what I do 不管我做什麼
But baby, baby,I stay in love with you 但是寶貝 寶貝,我仍然愛著你
Na na na na na na na na na Baby, I stay in love with you 寶貝,我仍然愛著你

It cuts so deep,It hurts down to my soul 這傷害如此的傷,傷害了我的靈魂
My friends tell me,I ain't the same no more 我的朋友告訴我,我不能再這樣了
We still need each other 我們仍然需要彼此
When we stumble and fall 在我們迷惑與失落的時候
How we gon' act 我們怎麼能表現的
Like what we had,Ain't nothin' at all now 好像我們什麼事情從來都沒有發生過一樣

Hey, what I wanna do is 嘿 我想做的是
Ride shotgun next to you 跨坐在你身旁
With the top down like we used to 就像我們從前一樣
Hit the block Proud in the SUV 在那越野車中 擊中目標
We both know our heart is breaking 我們都知道我們的心都已破碎
Can we learn from our mistakes 我們能從我們的錯誤當中學習些什麼嗎
I can't last one moment alone 我無法獨自留在回憶中
Now go I know 我知道現在我需要離開

arrow
arrow
    全站熱搜

    -Lovely小紅- 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()